click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Friday, January 8, 2010

SeLaMat DaTaNg kEpAdA DiRi sEndiRi ;)


Salam sume.. XD
Akhirnyeee aku da wat blog..yeayyyy!! Macam x caye je..hehe..sebenarnye dah lama dlm kepale otakku ni nak wat tp memandangkn aku ni bukan la jenis yg pandai mengarang sgt so terbantut la kejap hasratku yg satu ni..mula2 terfikir gak ape la aku bole tulis sgt tp aku akan cube..suke ati aku la kan nk tulis ape sbb nama pn blog aku..hihihi ;D
Sape2 yg sudi jenguk blog aku ni, jenguk2 la ye..insyaallah aku akan rajin mengupdate..itupon kalo mase mengizinkan la..kawan2 yg dah pro memblogkan diri 2 ajar2 la eden ni haa..saye budak baru blaja..huhuhu
Aku tau ramai dak2 PBMP yg dah terjeremus dlm aktiviti blog ni cume xnak menggelemerkan diri je kan ;P
Hmmm setakat ni dululah ye..aku pn xtau nak tulis ape sbnrnye..hehe~
Jumpa di lain waktu kalo ade umo yg panjang..aaaminnn~adiossss..lalalalala


No comments:

Post a Comment