click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Friday, April 29, 2011

..sindalyaha..


Macam2 bersarang di otakku sekarang ni..kadang2 rasa nak lari jauh, pergi ke tempat yg takde sorang pon boleh cari..aku belum cukup tabah nak tempuhi semua ni..

Hati ini kecewa dgn sikap kamu..
Kenapa sukar sangat nak memahami?? tak terfikir ke selama ni mereka menderita?? kenapa nak bebankan mereka lagi..cukuplah selama ni mereka bersusah-payah nak berikan apa yang kita nak..tak kasihan langsung ke? mereka susah, mereka tak minta belas..cukup-cukuplah menyusahkan mereka..tak pernah terfikirkah sekali..janganlah fikir utk kebahagiaan diri sendiri semata-mata..air mata sering jadi peneman..sesungguhnya kamu tak tahu..dan tak pernah ambil tahu..kamu hanya fikir utk .......... (damn!!!)

Waktu ini, aku hanya mampu melihat & mendengar kerana diri ini belum cukup mampu nak senangkan mereka..hanya mampu menyenangkan hati cuma..siapalah aku utk memandai-mandai..pesanan aku tiada guna..dan semuanya sudah cukup dewasa..tapi aku cukup mengerti perasaan & kerisauan mereka..mereka fikir utk kamu..tapi kamu?? sedikit pun tidak..

Macam2 dugaan mereka tempuh..sudah banyak mereka berkorban, tapi ini yg kamu balaskan..sampai hatinya..kadang-kadang rasa putus-asa dengan sikap-sikap kamu..betapa hancur luluhnya hati mereka melihat & menghadapi..

Ya Allah, bantulah hambaMu ini menyenangkan mereka, diri ini sudah kering air mata melihat kesusahan yg mereka tanggung..permudahkanlah segala urusanku..kerana diri ini sajalah tempat mereka bergantung kelak..walaupun aku bukanlah sekuat & sehebat mana, namun akan ku cuba membahagiakan mereka..insyaAllah~~

Walaupun jarang tunjukkan perasaan pada mereka namun sesungguhnya aku sayangkan mereka dunia & akhirat^^






No comments:

Post a Comment