click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Friday, March 25, 2011

serabut :(

cute gile dowhh^^

Sejak akhir2 ni entry aku sume serabut psl keje aje kan..nak wat camne da mmg aku ngah serabut pn..hehe..aku xtau nak mula keje dari mana..padahal keje bertimbun2..kadang2 rasa down sgt.. rasa mcm x mampu nak buat sume ni..rasa lemah..mungkin tahap motivasi da makin menurun..kene kuatkan diri utk hadapi sume ni..kene yakinkan diri aku pn bole berjaya..bukan aku sorg je yg kene buat tesis, tp seluruh pelajar FPP batch 2008/2012..yeahhh!! hati kene kuat dan kental mulai skrg!! dah xnak menoleh ke belakang lg..insya allah sumenye akan berakhir x lama lg..berjaya atau tak, tu perkara no 2..yg penting boleh dulu, bak kata Dr Naffi..hehe..harap2 semangat aku ni bukanlah sekadar hangat2 tahi itik sajelah..maklum lah bila usia makin meningkat ni (mcm dh tua sgt plak :P), kecerdasan otak pn makin pancit jgk..patutnye makin berumur makin meningkatlah daya IQ seseorg kan..aku ni terbalik plk..haha..sabo je le..

Aku makin serabut ni bkn ape..proposal tesis yg lengkap kene submit 29 april..gilo kau!! sebulan je tinggal..1 ape pn x start lg..da la baru inform..dorg ingat student2 ni robot ke..agak2 r nak seksa kitorg pn..rasa x adil sbb x dimaklumkan lbh awal..aku pn x fhm kenape dorg kelam-kabut sgt nk laksanakan benda ni..at least, plan la btol2 dulu sblm nk suh student wat tesis..ni main suruh je..sedangkan subjek penyelidikan pn ktorg pening2 lalat lg, ni kan nak siapkan tesis yg dibagi mase x smpai setahun tu..plg sakit hati tarikh submit proposal tu, final exam!! gile gaban la otak ktorg time tu..
(warghhhh tension kan!!)

Harap2, aku & kawan2 berjayalah nak settlekan sume ni..

"Ya Allah, bantulah hambaMu ini yg lemah..dgn kudrat yg terbatas ini, Kau kurniakanlah kekuatan utk kami beroleh kesenangan..dgn izinMu jualah kami berjuang..aminnnnn.."



P/S UTK PIHAK2 YG BERKENAAN: MASA GRAD NTI, KTORG NAK SIJIL DEGREE BESERTA DGN SIJIL MASTER!! :p

No comments:

Post a Comment