click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Thursday, March 17, 2011

X sabarnye nak balik!!

Diam tak diam, dh hampir 11 minggu aku kt upm ni..cepat gilo masa berlalu..aku tgh pening nk siapkan tesis ni..da la satu hape pun aku x cari lg..takot tak sempat nk siapkan..aku rase mcm nk tukar tajuk sbb sample kajian aku skrg ni cikgu..Dr Ramli, lect subjek penyelidikan aku ckp baik pk betol2 utk pilih guru sbg responden sbb byk kekangan misalannye kerjasama guru, sikap, waktu, etc yg akan mempengaruhi hasil dapatan aku..tp blm jumpe penyelia lg..harap2 ayahanda akan terimalah alasan aku sbbnye masa pun dah suntuk..ayahanda dh mtk ktorg bt objektif kajian & cari cth instrumen tp aku x sempat lg nk buat & cari..keje mmg byk sem ni & aku sgt penat..stiap minggu ade je keje..

Mak pn da tanye2 bile hbs final..sbbnye kenduri kawen abg aku pun da x lama lg..bln 6 ni masa cuti sem..persiapan pn x wat sepenuhnye lg..ayah da gtau awal2 balik nti aku kene tlg dia cat rmh..tu xde hal sbb sblm ni pun aku gak yg tlg cat..pdhal ade jer jantan2 terlampau kt rumah tu..saje nk mendera aku..huhu..mak ckp nk pilih color hijau epal..x sabar aku nk tgk.. msti penat kn handle kenduri kwen..ni 1st time pengalaman family aku buat kenduri..buat dua serentak sbb x cukup bajet nk buat 2x..harapnye majlis kt rmh aku nti berjln dgn lancar..aminnnn

No comments:

Post a Comment