click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Thursday, December 2, 2010


Hrmmm lama aku x tulis pape kat blog comel aku ni..(comel ke?? ngeh3)..aku takde idea rr nak menulis sebenarnya..malas pun ada jugak..masa aku memang banyak habis depan lappy tapi mcm biase lah..mengadap mukabuku la..hihihi..

Sekarang ni pulak tgh cuti semester..aku mcm biase lepaKing kt rumah jelah..ehhh jgn cakap aku dok goyang kaki je tau..setiap hari bangun2 pagi muka ni la jugak kene kemas rumah, sapu2 sikit, g basuh baju then jemur kat luar..pastu tlg mak aku masak..jgn tanya pukul berapa aku bangun sebab mesti la lambat kan..hehehe >_<>

(nasik lemak ikan bilis+telur yg biasa aku makan setiap pagi..camne x gumuks kan..hukhuk)

Percaya tak waktu cuti ni aku da rajin ke dapur..hahaha mcm tak percaya kan..aku ni bukanlah tak reti masak langsung cuma memory aku ni jenis short-term so bile da balik Upm secara automatiknya aku da hilang ingatan..huhuhu..lagipun kene la tau jugak sikit2 nanti takde org nak "masuk" plak kn..hehehe..tapi masakan yg simple2 jelah yg aku expert..yg extravaganza tu aku still merangkak lg..aku mcm nak try buat pudding caramel la..mak aku pun da bagi green light nak buat..

(thanx : google image)

Tak sabar nak buat dan rasa puding yg nampak mcm best ni..harap2 aku sempat buat ^_^


No comments:

Post a Comment